Powered By Blogger

6 Kasım 2014 Perşembe

ROSENSE Gül Suyu

Selaaammm,


rahatsiz oldugum icin bir kac gündür yazi yazamadim hatta bilgisayari elime bile almadim diyebilirim ama suan daha iyi oldugumdan yazmaya basladim.:)


Gel gelelim suanki konumuza,gül suyu..:).Aslinda hic kokusundan hoslanmadigim ve simdiye kadar elime bile sürmedigim bu ürünü suanda yüzüme sürüyorum,eeeyyy bakim güzellik aski sen nelere kadirsin..:)).
Cok fazla ismini duydugum gül suyu özellikle Rosense markasi almanyada satilmadigindan alamamistim,ama suanda abim ve yengem sayesinde sahibim kendisine,burdanda onlara tekrar tesekkür ederim..;).
Cildi genc tuttugu,tazelik kazandirdigi,gözenek kücültücü etkisi oldugu ve siyah noktalarada iyi geldigi söyleniyor,bakalim nekadar dogru ve ben gercekten okadar sevecekmiyim.Bir haftadir düzenli olarak sabah aksam cildimi temizledikten sonra sürüyorum ve kendimi gayet iyi hissediyorum ama degerlendirme yapmak icin tabiki daha cok erken,bakalim görelim...bu ürün hakkinda tekrar bir degerlendirme yazisi yazacagim.Bir diyer yazida görüsmek üzere hoscakalin,sevgiyle kalin...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder