Powered By Blogger

19 Kasım 2014 Çarşamba

Memnun kalmadigim ürünler...

Selam herkese,

sevdigimiz ürünlerin yani sira sevmediklerimizde olabilir,bugün benim size göstereceklerim benim bir türlü sevemediklerim ve birdaha sanirim almayacaklarim...
Tabiki bunlar sadece benim düsüncelerim,benim memnun kalmamam sizinde kalmamaniz anlamina gelmez,ama sorarsaniz tavsiye etmem..:))



Clarins gel contour des yeux:

Aslinda Clarins ìn ürünlerini begeniyorum ve kullaniyorum zaman zaman,ama bu göz kremini sevemedim.Begenmeme nedenlerinden biride aslinda krem degilde jel olmasi,ki ben zaten jel oldugunu bilerek aldim ve bana uygun olmadigini anladim.Göz cevresi bakim kremi degince benim aklima göz cevresini güzel nemlendiren ve o hissi uzun süre saglayan bir ürün geliyor ama bu üründe degil uzun süre nem vermek sürmemle kaybolmasi bes dakika sürmüyor bile.Yani olmasi gereken odur belki ama ben daha yogun kremlerden hoslaniyorum.Bir kac mimik cizgisi disinda simdilik pek fazla belirgin bir problemim olmadigindan faydasini fark edememis olabilirim ama nemlendirme konusunda basarisiz buldum.


essence stay natural concealer:

Gecenlerde rossmann da gezinirken can sIkIntisindan alinan bir ürün bu essence in kapaticisi.Kullandiklarim disinda bir de essence ten denemek istedim ama hata ettim.Cok fazla bir beklentim yoktu zaten ama bu kadar vasat olmasinida beklemdiyordum.Göz cevremi kuruttu,cizgilere doldu ve yasli bir görüntü verdi hic ama hic sevmedim.Iki kez denedim ama ücüncü kez sürmeyi dahi düsünmüyorum.Fiyati uygun da olsa benim icin hatali bir alisveris oldu.


Loreal hydra active 3 Glow:

Gel gelelim Lorealin bu isiltili görünüm vaad eden günlük kremine.Aslinda baya bir sans verdim kullandim bir süre ama ne yazikki buda olmadi.Glowy görünümü seviyorum,taze ve canli gösteriyor.Bu kremide o sebeple aldim ama bu cilde parlaklik degil resmen yagli bir görünüm veriyor.Glowy bir görüntüyle yagli görüntü arasinda bir dünya fark var.Benim normal den hafif kuruya kacan  bir cildim var ve yogun nem veren ürünleri seviyorum ama bunu sevemedim cünkü üzerine pudrayla bile hos durmadi ,belki cok asiri kuru cildi olanlar memnun kalabilir ama diyer cilt tiplerine tavsiye etmem.Tek hosuma giden yani spf 15 olmasi.


Catrice Glamour Doll volume mascara:

Benim her rimelle aram iyi degildir,cok kisinin memnun kaldigi ürünleri bende denerim ama memnun kaldiklarim cok azdir.Bu rimelde adini cok fazla duydugum ama benim hayal kirikligina ugradigim bir ürün oldu.Bir cok yabanci bloglarda yazisini gördüm okudum ve aldim ama kesinlikle bana uygun degilmis.Kirpiklerimi uzatti ama yapis yapis oldu ve asla tahammül edemeyecegim bir görüntü olan kirpik uclarinin geri kivrilmasi,aynen oda oldu ve bu rimel benim icin asla bir daha kullanilmayacaklar listesine girdi.


Iste böyle,bu ürünler hakkindaki fikirlerim bunlar.Aranizda benimle ayni fikirde olan veya olmayan varmi cok merak eiyorum,paylasirsaniz benimle cok sevinirim...
Mutlu kalin  hoscakalin...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder