Powered By Blogger

9 Kasım 2014 Pazar

M.A.C Russian Red Ruj

Iyi pazarlar herkese,

bugünkü seker konugumuz kirmizi rujlarin ana kralicesi Mac russian red..:).Bir bayanin özel günler ve geceler icin makyaj cantasinda olmasi gerekenlerdendir bir kirmizi ruj,ve o ruj bence russian red dir.Kirmiziyi seven hanimlarin ise koleksiyonunda olmazsa olmazdir bence...
Benim bir cok kirmizi rujum var ama nezaman kirmizi sürcek olsam elim hep bu sekere gidiyo..:))
Mat bir ruj olmasina ragmen dudaklarimi kurutmuyo ama ben yinede altina bir dudak kremi sürmeyi tercih ediyorum.Okadar sahane ölcülü bir rengi varki dislerinizi sari göstermiyo,kaliciligina gelirsek tüm gün ye ic kesinlikle gitmiyo,gün icersinde bir defa tazelemek yeterli oluyo ...
Kirmizi bir ruj arayisi icersinde olanlara siddetle tavsiyemdir...


Ben bu sekeri yerim yeeerr...:))
Bu Mac in cok ünlü kirmizi ruju haricinde bir ünlü daha varki henüz ona sahip degilim,siradaki almak istedigim ruj Mac den Ruby woo...Adini son zamanlarda cok fazla duydugum bu ruju da cok merak ediyorum bakalim ana kraliceyi tahtindan edebilecekmi..;))
Sizce hangisi Russian red mi yoksa Ruby woo mu..???

Yorumlarinizi bekliyorum hoscakalin sevgiyle kalin...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder