Powered By Blogger

14 Kasım 2014 Cuma

ESTEE LAUDER Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara

Selaaaammm...

Bugünkü yazim aslinda degerlendirecegim en son ürünler arasinda olan Mascara hakkinda olucak.Maskara bir makyajda olmassa olmaz olan bir üründür cok severim ama benim icin en ugrastirici asamadir.Aslinda ne cok uzun nede cok kisa kirpiklerim var ama cok zor sekil adigi icin rimel secimim önemli.Memnun oldugum ve suanda kullandigim rimelim Clinique den high impact mascara,ama oda iste buu dedigim bir ürün degil o yüzden arayisa devam derken sans eseri sahane bir ürüne denk geldim.Douglas´ta Estee Lauder in deneme boyu mascara ve lipgloss bir arada gözüme carpti ve tabiki aldim..:).Veee gercekten iste buu dedirten bir uygulama oldu,yaani cidden cok begendim hayran kaldim,benim kirpiklerimde bu etkiyi yaratan bir rimelle ilk defa karsilasiyorum.
Simdi kendisini bir görelim..:))



Evet kendisiyle tanistigimiza göre gelelim marifetlerine..:))
Bir rimelden olan tüm beklentimi karsiliyo.Hacim vermesi,kivirmasi ve uzatmasi hepsi bir arada.Öyle memnun kaldimki bugün orjinal boyunu siparis verdim bile..:)
Bakalim memnuniyetim devam edicekmi yoksa bukadar sahane bir ürün sadece deneme boyu icinmiydi görücez.Size tavsiyede bulunmuyorum simdilik sadece cok begendigim icin paylasmak istedim,önce orjinal halini denemek istiyorum eger aynisi olursa ozaman haykirarak siddetle tavsiye ederim..:).Orjinalini deneyip degerlendirme yazisi mutlaka yazicam,daha detayli ve bol resimli olucak.Sanirim yeterince fazla övdüm artik sonunu getireyim..:)
Peki bu rimele benim kadar hayran olan varmi..???
Lütfen yorumlarinizi bekliyorum ve tabiki sayfama üye olursaniz cok sevinirim...
Simdilik bukadar,bir diyer yazida bulusalim hoscakaliiinn...:))
(Bu arada instagram dada beni takip edebilirsiniz: gulizbeauty )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder