Powered By Blogger

3 Şubat 2015 Salı

M.A.C alışverişim

Selam kızlaaar:)

Mac margin,Mac kinda sexy,Mac faux


Son bir ay içerisinde ki küçük M.A.C alışverişim le burdayım;)
Allık çok severim,olmassa olmazım diyebilirim böyle oluncada karşı koyamadığım bir allığı daha koleksiyonuma ekledim ve çokta mutluyum:)


Margin allık Özge Ulusoy un en sevdiği allık olduğunu öğrendiğim den beri aklımdaydı,Berlin tatilimizde mac te bulunca hemen aldım ve gerçekten şahane bayıldım,iyiki almışım.

Gel gelelim rujlara,iki tanede ruj aldım,aklımda kalacaklarına çekmecemde dursun diimi ama:)))


Kinda sexy mac in en meşhur olmassa olmaz rujlarından ve uzun zamandır piyasada yoktu,geldiği anda hemen aldım ve gerçekten söylenen tüm güzel sözleri hak ediyor...


Faux da görüp beğendiğim,günlük kullanım için ideal dudak rengine yakın çok hoş bir ruj.

Bu ürünlerin detaylı inceleme yazısı biraz daha kullanıp emin olduktan sonra gelicek.Evet kızlar sizin mac ten aldıklarınız veya almak istedikleriniz neler,paylaşalım fikir sahibi olalım:)
Bir diyer yazıda buluşalım olurmu;)
Byeee Güliz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder